Масові емейл-розсилки: особливості та види маркетингового інструменту

Email-розсилки – це автоматична відправка електронних повідомлень адресатам. Всього за кілька хвилин повідомлення зможуть отримати і прочитати сотні, тисячі користувачів, клієнтів, передплатників. Саме такий тип комунікацій найбільш ефективний, а тому масові емейл-розсилки активно використовують маркетологи для вирішення рекламних завдань. Грамотно складене звернення, а тут підкажуть як його правильно написати http://email-rassylka.com/, дозволяє підвищувати конверсію продажів і забезпечити лояльне ставлення з клієнтами компанії.

розсилки емейл

Ефективний інструмент інтернет-маркетингу

Правильно складені і вчасно розіслані електронні листи дозволяють:

 

  • Інформувати своїх передплатників про нові надходження товарах, що стартували або майбутні акції, сезоні розпродажів на порталі.
  • Забезпечити пряме звернення до клієнта, що автоматично підвищує авторитет проекту.
  • Рекламувати запропонований товар. Тут важливо не перестаратися – робити це потрібно акуратно.
  • Багаторазово збільшувати обсяг продажів.
  • Підвищувати кількість попередніх і повторних замовлень.
  • Повернути клієнта за забутими в кошику товарами.
  • Привітати нового користувача проекту.
  • Привітати покупця, користувача зі знаменною датою, запропонувати йому персональну знижку, пр.
  • Емейл-розсилки стає своєрідним імпульсом, який спонукає людину до здійснення угоди, покупок, підписок.

 

Особливості та види розсилки по електронній пошті

Щоб відправлене повідомлення було максимально ефективним і дієвим, важливо правильно вибрати його тип:

 

  • Інформаційний – забезпечує лояльне ставлення до торгової марки, впізнаваність бренду, підвищують трафік проекту.
  • Новинний – покликаний повідомити потенційним клієнтам або передплатникам про нові товари, надходження, цікаві події, пр.
  • Комерційний – повинен забезпечувати непряме, ненав’язливе рекламування товарів, робіт, послуг, стимулювати продажу.
  • Тригерний – підтримує постійний інтерес до бренду, компанії, створений для повернення клієнтів на сайт.
  • Транзакційний – дає можливість спробувати новий товар, продовжити реєстрацію, продовжити послугу, отримати доступ, скористатися новою пропозицією.

Важливо, щоб кожне повідомлення било точно в ціль. Кожне відправлення зобов’язана утримувати максимум корисної інформації – тільки релевантний і корисний для користувача контент, експертну думку, розповідь про новинку, подію, корисний товар і пр. Вартість емейл-розсилок невисока, але навіть витрачені кошти швидко окупаються підвищенням рівня продажів.

Author: admin

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code