Вдалий імідж

В нинішній час нас, жінок, буквально атакують порадами, як нам належало б виглядати на роботі. Журнали повні фотографій молодих привабливих моделей в суперсучасних, але шокуюче коротких або обтягуючих сукнях, які колеги чоловіка носи ви такі сукні на роботу по праву вважали б сексуально викликають. Працюючі жінки знають, що дуже провокаційна одяг створює одні лише труднощі, і більш того в ній можна виглядати навіть смішно. Чому ж журнали стверджують, що саме так ми повинні одягатися для роботи? Нещодавно самий популярний англійський журнал для працюючих жінок знову опублікував портрет красивої дівчини з довгими світлими волоссям в короткому червоному в’язаному плаття, яке просто «жадало обіймів». Невже справді хтось думає, що жінки, керівні чоловіками або претендують на провідні місця, могли б так одягатися? Журнал виправдовувався тим, що такий імідж один з тих, який міг би влаштувати деяких працюють в установах жінок. Багато жінок будь їхня воля вибирати воліли б ходити до установи у спортивному костюмі або джинсах, проте добре відомо: одягнися вони так, вони не залишилися б там ні хвилини. Однак у багатьох американських компаніях зараз почався активний рух за так звані неформальні дні. Один день в тиждень співробітники можуть одягатися за власним смаком. І деякі, в насправді, багато собі дозволяють: приходять на роботу в лижному костюмі, коротких штанцях або неабияк поношених джинсах. І хоча погляди на більш вільну манеру одягатися, по суті, позитивні, жінкам, які прагнуть зробити кар’єру, раджу: не втрачати свого шансу і навіть у неформальні дні одягатися не занадто вільно. Лише в окремих областях до таких, що сферою діяльності жінок жінка може одягатися так, як їй хочеться. Стандарт у робочому жіночому костюмі став предметом серйозних роздумів лише двадцять років тому, після проголошення «рівноправності», і, головним чином, у вісімдесяті роки, коли більше, ніж коли-небудь число жінок вирішили служити або скоріше були змушені йти працювати заради заробітку. Але у міру того, як все більше число жінок прагне зайняти провідні посади, все частіше лунають голоси в захист більшої свободи в одязі. Однак якщо ми подивимося на будь-яку жінку на посаді голови правління товариства або на високої політичної посади, то як правило побачимо самий традиційний, класичний діловий імідж. Ці жінки досягли цього положення лише завдяки тому, що не ризикували і до кожної купівлі одягу або модних доповнень підходили професійно. Але і класичний одяг часом виглядає не лише прийнятною, але і більш кращою. Для успішного підприємницького іміджу ми, природно, не стали б рекомендувати довге розпущене волосся, довжину спідниці до середини стегон і сіре в’язане плаття, однак існує нескінченна безліч квітів, покроїв та аксесуарів, які допоможуть зробити ваше робоче плаття більш витонченим і більш цікавим будь «уніформи», що висить, може бути, у вашому гардеробі. Перш ніж ми почнемо говорити про специфічні деталі, подивимося, що означає «учрежденческий» або «корпоративний імідж, як він стосується вас на робочому місці і як йому відповідати, щоб просуватися по службовій драбині вгору. Сфера діяльності та імідж

Імідж невіддільна складова частина кожної організації, кожного підприємства. Чи йдеться про наднаціональному конгломераті або про самостійну групі, не одержує прибутку, при спілкуванні з замовниками, клієнтами або союзниками організації необхідний чіткий імідж підприємства. Без чітко визначеного іміджу навряд чи можна висловити, чим організація, які її пропозиції і устремління.

Наприклад, поміркуйте над знайомими назвами, такими, як Sony, Coca-Cola, Virgin, і MacDonald??s. Ви можете уявити їх логотипи, золоті дуги Макдональда, червоно-білі бляшанки Кока-коли. Покупці легко розрізняють їх на проспектах і торгових будинках. Подальші складові частини іміджу це брошури, реклама, упаковка виробів, канцелярії, фабрики і резиденція керівництва товариства, в окремих випадках і форма службовців. З усіх цих елементів складається складний образ компанії чим вона і куди прямує.

Імідж вашого підприємства чи компанії

Подумайте, якими словами ви найчастіше характеризуєте ваше підприємство чи компанію. Можливо, ви брали участь у підготовці деяких інформаційних матеріалів, брошур або реклам. Або ви навіть вели курс для нових співробітників, викладає основи культури вашого підприємства.

Якщо якась компанія стверджує, що її виробу мають першокласну якість, але при цьому її представники мають поношені, погано сидять костюми, буде це твердження таким переконливим, як і в тому випадку, якщо б ті ж її представники виглядали більш доглянуто і приємно? Якщо ваші служби дійсно професійні, але при цьому у людини, яку ви надішлете в «розвідку» (вивчення попиту серед замовників), ні костюма, ви завоюєте у замовника бажаний авторитет? Якщо ви стверджуєте, що ваш банк по-справжньому дружній, то це означає: кожен клієнт може прийти і довіритися зі своїми проблемами банківським службовцем. Але якщо ці службовці одягнені в уніформу і білі сорочки, немов поліцейські, чи думаєте ви, що це надихне людей ділитися з ними своїми проблемами і відчувати, що їх справді радо приймають? Якщо ви хочете підкреслити, що ваша компанія творча та перспективна, чи можуть її співробітники виглядати досконалою копією один одного? Чи вважаєте ви реальним заслужити репутацію надійного підприємства, якщо ваші збутовики виглядають суперсучасно? Багато компаній все частіше сумніваються в правильності свого іміджу і звертаються в СМВ з проханням порадити їм, як домогтися того, щоб їх службовці виробляли найкраще враження на клієнтів і замовників. Часто такі зміни викликані серйозними причинами: приходить нове керівництво; компанія хоче розширити свій ринок; реорганізуються деякі відділи; належить об’єднання компаній і корпорационных культур. Я наведу кілька прикладів товариств, які виявлялися в тій ситуації, коли імідж їх співробітників вимагав певних змін на краще.